Albume noi saptamana asta ...

16 martie 2010

|
   Asa dupa cum v-am obisnuit deja ... de ceva saptamani mi-am propus sa va prezint noutatile din lumea muzicala crestina. Astfel ca si in aceasta saptamana avem lansari (sau mai bine zis lansare) in muzica crestina. Conform surselor CMSpin.com si NewReleaseTuesday.com astazi va fi lansat un nou album "marca" Marvin Sapp care se intituleaza "Here I Am" cu ajutorul casei de discuri "Verity Records/Provident".
   Marvin a cantat pana la mijlocul anilor '90 alaturi de grupul "Commissioned" dupa care a ales sa urmeze o cariera solo. Din 1995 si pana in prezent are scoase 7 albume, "Here I Am" fiind al 8lea sau album de studio.
   Este deasemenea castigator al premiului BET (Black Entertainment Television) la categoria "Cel mai bun cantaret gospel" in anul 2008.
   Noul album "Here I Am" va contine 12 piese in stilul muzical caracteristic cu care ne-am obisnuit in ceea ce-l priveste pe Marvin. Iata lista completa a pieselor de pe acest album:
1. I Came (Intro)
2. I Came
3. Keep Holding On
4. Fresh Wind
5. Comfort Zone
6. Wait
7. He Has His Hands On You
8. Don’t Count Me Out
9. The Best In Me
10. Here I Am
11. Praise You Forever
12. More Than A Conqueror

Ca sa va faceti o imagine de ansamblu iata un preview al melodiei "The best in me" de pe acest album! Enjoy!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentariul tau!
Thank you for your comment!

Faceţi căutări:

Spune NU drogurilor

Spune NU drogurilor

Ascult si promovez:

Ascult si promovez:

Cine e interesat:

Arhiva blog: